نرم افزار جامع حسابداری مدیر سریع تجارت

حسابداری دوبل (ساده و مرکب) - انبارداری (چند انباره) - بانکداری - حقوق و دستمزد از یک فروشگاه کوچک تا شرکت های چند ملیتی

نرم افزار جامع حسابداری مدیر سریع تجارت

حسابداری دوبل (ساده و مرکب) - انبارداری (چند انباره) - بانکداری - حقوق و دستمزد از یک فروشگاه کوچک تا شرکت های چند ملیتی

نرم افزار جامع حسابداری مدیر سریع تجارت

چند شرکته - چند واحده - چند کاربره - چند ارزی - چند زبانه - تک سیستمی یا چند سیستمی
تجاری بازرگانی - خدماتی - فروشگاهی و هایپرمارکتی - تولیدی صنعتی - قنادی ها - فروشگا های گوشت و پروتئینی - قطعات یدکی - با قابلیت شبکه شدن با قابلیت ارتباط اینترنتی -مخصوص فروشگاه های زنجیره ای - تعریف و ثبت سند با ارزهای مختلف - قابلیت اجرای نرم افزار به زبان های مختلف بر روی هر کامپیوتر

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
بایگانی

نسخه حسابداری درمانگاه ها - کلینیک ها - بیمارستان ها

صندوق درمانگاهی - کلینیکی

قابلیت منعطف تعریف کالا با ماهیت های مختلف در نرم افزار حسابداری مدیر تجارت این امکان را فراهم می کند که بتوانیم کالا را با ماهیت های مختلف مانند :

* کالای انباری :

کالاهایی که برای فروش تهیه و خریداری می شوند و از سود حاصل شده از فروش آن بهره می بریم. با تعریف انبارهای مختلف می توان در زمان ثبت کالا ، محل نگهداری و انبار آنرا مشخص نمود . مبلغ ریالی موجودی کالا در حساب تراز نامه خود را نشان می دهد و بعد از فروش ، از تعداد آن کاسته شده و مبلغ ریالی آن نیز از ساب موجودی کالا کسر می گردد. تعداد موجودی کالا در گزارش های مختلف قابل پیگیری است سود فروش کالا را با یکی از سه روش لایفو ، فایفو و میانگین موزون می توان برای هر کالا انتخای نمود. سود حاصل از فروش در گزارش سود و زیان خود را نشان می دهد.

* کالای خدماتی :

هر نوع خدمات را مانند تعمیرات ، سرویس ها ، تزریقات و .... را می توان بعنوان کالای انباری تعریف نمود. با خرید و فروش کالاهای خدماتی هیچگونه موجودی ایجاد نمی شود. برای هر کالای خدماتی می توانیم یک حساب درآمد و یک حساب هزینه تعریف نمود و حساب های فوق را در صفحه حساب های و اسناد منوی تعریف کالا ، به کالای خدماتی لینک نمود. کالاهای خدماتی قابل خرید و فروش هستند با خرید کالای خدماتی همه مبلغ آن به حساب هزینه و با فروش کالای خدماتی همه مبلغ آن به حساب درآمد می رود و نتیجه خرید و فروش کالای خریداری در صورت سود و زیان منعکس می شود.

* کالای تولیدی :

محصولی که از ادغام یا ترکیب یا اسمبل چند کالای دیگر ایپپبعنوان کالایی جدید ایجاد می شود. کالای تولیدی می تواند یک یخچال ، یک اتومبیل ، یک داروی ، یک معجون ، یک شامپوی ترکیبی ، یک شربت یا قرص و یا یک غدا باشد . در نرم افزار حسابداری مدیر تجارت با ثبت یک تلید ، از موجودی عددی و ریالی کالاهای تشکیل دهدنه آن کم شده و  به موجودی کالای ایجاد شده اضافه می شود و از مجموع قیمت های کالاهای تشکیل دهده ،  قیمت تمام شده کالای تولید شده مشخص می گردد . روش های قیمت تمام شده کالای تولید شده می تواند لایفو ، فایفو و میانگین موزون ابتخاب شود.

تعریف حساب ها - نرم افزار حسابداری مدیر تجارت

نوبت دهی به بیماران: 

شما می توانید برای بیماران خود نوبت ویزیت و یا وقت ملاقات دفعه بعد ثبت نمایید در سررسید نوبت بیمار ، نرم افزار در بخش یادآوری ها به شما نوبت او را یاد آوری می کند به این ترتیب اگر بیمار وقت خود را فراموش کند  شما می توانید  نوبت او را به وی  گوشزد نمایید. محدودیتی در  تعداد ثبت نوبت وجود ندارد و رمی توان زمان یادآوری رنوبت را در نرم افزار تنظیم نمود که مثلا چند روز قبل از سز=ررسید نوبت به شما آلارم بدهد.

گزارشات صندوق:

نرم افزار قابلیت شبکه شدن دارد بنابراین شما می توانید نسخه های از آن را در داروخانه (با قابلیت های مخصوص داروخانه ) ، مطب پزشکان (با گزارش مبلغ دریافتی برای هر پزشک) و انبار و دفتر حسابداری نصب نمایید . همچنین در صورت وسعت کار درمانگاه ، می توان بر روی کامپیوتر های مختلف نصب و برای هر کاربر با دسترسی های مخصوص همان کاربر ، تنظیمات مربوطه و اختیارات لازم را فقط مختص همان کاربر تعریف و تنظیم نمود. گزارش های متنوع می تواند ما را از عملکرد کاربران مطلع سازد.

ثبت هزینه ها و حقوق و دستمزدها:

شما می توانید با تعریف هزینه ها و مشخص نمودن دفاتر کل ، معین و تفضیلی دبرای آنها ، گزارش های متنوعی برای نظارت ، کنترل و بهینه سازی هزینه ها از نرم افزار دریافت کنید.

بخش حقوق و دستمزدإ  در این بخش می توانید حقوق و مزایای دریافتی کارمندان و کارکنان بخش های مختلف را پرداخت نمایید . ثبت حقوق و دستمزد می تواند تک نفره یا جمعی باشد. برای ثبت پرداخت حقوق جمعی ، می توانید لیست حقوق را در اکسل تنظیم و سپس آنرا وارد نرم افزار نمایید.. مبلغ کلیه مزایا مانند حق اولاد ، مسکن ، خواربار و ... و همچنین بیمه و مالیات را بصورت کسر شونده برای هر کارمند از پیش مشخص نمایید و یا مبلغ آنرا در حین ثبت تغییر دهید

انبارداری:

شما می توانید برای بخش های مختلف بیمارستان یا درمانگاه یا کلینیک خود انباری جداگانه تعریف نمایید و در هنگام ثبت فااکتور خرید محل نگهداری آنرا مشخص نمایید . در گزارش موجودی کالا بر اساس انبار در بخش گزارشات شما می توانید کنترل نمایید که از این کالا در چه انبارهایی موجود دارید . همچنین در هنگام ثبت فاکتور فروش ، می توانید  انبار خروج کالا را مشخص نموده و موجودی کالا را در انبار ها مشاهده نمایید. برای جتبجایی کالاها بین انبارها سند جابجایی کالا را می تواندی باز نموده و عملیات جابجایی کالا بین انبار ها را انجام دهید. 

بانکداری:

شما به هر تعداد ک لازم است می توانید بانک تعریف نموده و دسته چک های مبوطه را ثبت نمایید. چک های مدت دار دریافت یا پرداخت شده بصورت اسناد دریافتنی و پرداختنی مدت دار ثبت می شوند و قبل از سررسید شان در کامپیوتر می توانید آلارم سررسید آنرا مشاهده فرمایید.

صندوف و تنخواه گردان:

اگر شما کارپرداز  دارید و یا اشخاص خاصی مجوز هزینه کردن دارند ، شما می توانید آنها را بعنوان تنخواه گردان در نرم افزار ثبت نموده و وجوهی را که برای هزینه کردن به آنها می دهید را در حساب شان منظور نموده و در هنگام ثبت سند هزینه ، آنها را انتخاب نموده تا مبلغی را که آنها هزینه نموده اند از حسابشان کسر و به حساب هزینه مربوطه ثبت گردد. کلیه عملکرد تنخواه گردان ها در نرم افزار قابل پیگیری و گزارش دهی می باشد.

خزانه داری:

گزارش های مربوط به عملکرد وجوه نقدی شامل نقد و بانک و تنخواه و صندوق ذخایر و .... می تواند برای شما این امکان را فراهم نماید که بخش ملی بسیار وسیعی را در نرم افزار طراحی و کنترل نمایید. بخش کالی می تواند در هر مقیاسی در نرم افزار تعریف گردد و توسط مدیر مالی کنترل گردد.

گزارشات مالی :

برخلاف نرم افزار های دیگر ، در نرم افزار مدیر تجارت شما قادر خواهد بود در هر زمان که لازم بدانید گزارش سود و زیان و ترازنامه و تراز آزمایشی خود را دریافت نمایید و حتی از آن خروجی به اکسل بگیرید. 

با ثبت هر سند ، عملکرد آن در همان زمان در حساب سود و زیان و ترازنامه قابل مشاهده است و سود و زیان ویژه ، در همان زمان به ترازنامه منتقل می گردد.

و کلام آخر.....  با این دو سه جمله نمی توان همه عملکرد های نرم افزار را مانند کنترل و پیگیری پروسه خرید و فروش ، کنترل و نظارت بر پروسه هزینه و ....... بیان نمود. نسخه دموی نرم افزار برای شما قابل نصب می باشد.

نرم افزار جامع حسابداری مدیر تجارت